De 2020 Kerstpakkettenactie van Lionsclub Bunnik... corona proof!

Dit jaar organiseert de Lionsclub Bunnik voor de 27ste  maal de kerstpakkettenactie. De pakketten zijn bestemd voor de mensen met een “smallle beurs” in de gemeente Bunnik.
De actie wordt uitgevoerd in samenwerking met de Regionale Sociale Dienst, met de Caritas- en Diakonie-organisaties in de drie dorpskernen en met Vluchtelingenwerk Bunnik.

De actie brengt voor vele gezinnen in de gemeente iets extra’s tijdens de kerstdagen en wordt zeer gewaardeerd getuige de dankbare reacties.

In de huidige Coronapandemie staat in de uitvoering van de actie de veiligheid van de bezoekers van de supermarkten en van de leden van de Lionsclub op de eerste plaats.

Er is daarom dit jaar voor gekozen bezoekers van de supermarkten in de gemeente niet te vragen om artikelen te doneren voor deze actie, maar om een geldelijke bijdrage te leveren.

Met de donaties worden door de Lionsclub artikelen ingekocht bij de lokale supermarkten. Met deze artikelen worden vervolgens mooie pakketten samengesteld en voor de kerstdagen bezorgd.

Door te klikken op de doneerknop hieronder, krijgt u de mogelijkheid een bedrag te doneren aan de kerstactie.

Doneren