Lions Club Bunnik organiseert voor de 45e maal de Landelijke Tandemtocht voor Blinden- en Slechtzienden

Op zaterdag 20 april 2024 organiseren wij voor de 45e keer dit landelijk evenement. Daarom willen wij er nu iets bijzonders van maken. Er nemen 50 teams deel, dat zijn gemiddeld 120 deelnemers. Wij vertrekken vanuit het Postillion Hotel in Bunnik voor een fietstocht over de Utrechtse Heuvelrug. Het Postillion Hotel zorgt voor de ontvangst bij de start en de borrel met hapjes achteraf. Wij zoeken nu extra sponsoring voor een presentator of zanger tijdens de borrel met bingo.

Voor deze mensen met (een meervoudige) handicap is telkens een onvergetelijke dagje uit, met een lunch halverwege en een gezellige bingoborrel als afsluiting.

Natuurlijk kun je deze Tandemtocht 2024 ook steunen door een bedrag over te maken aan onze Stichting Activiteitenfonds Lionsclub Bunnik IBAN nummer RABO0311 3095 85 onder vermelding van Tandemtocht 2024.

Datum: 20 april 2024