Dit jaar organiseert de Lionsclub Bunnik alweer voor de 28e keer de kerstpakkettenactie.
De pakketten zijn bestemd voor de mensen met een “smalle beurs” in de gemeente Bunnik. De actie wordt uitgevoerd in samenwerking met de Regionale Sociale Dienst, met de Caritas- en Diaconie-organisaties in de drie dorpskernen en met Vluchtelingenwerk Bunnik.

In de nog altijd voortdurende corona pandemie staat de veiligheid van de bezoekers van de supermarkten en van de leden van de Lionsclub op de eerste plaats.
Daarom is er ook dit jaar voor gekozen bezoekers van de supermarkten in de gemeente niet te vragen om artikelen te doneren voor deze actie, maar een geldelijke bijdrage te leveren.

Met de donaties worden door de Lionsclub artikelen ingekocht bij de lokale supermarkten. Met deze artikelen worden vervolgens  mooie pakketten samengesteld en voor de kerstdagen bezorgd.

Door te klikken op de doneerknop hieronder, krijgt u de mogelijkheid een bedrag te doneren aan de kerstactie. Of scan de QR-code met uw smartphone. U kunt uw donatie ook overmaken op NL83RABO 0311 3095 85 van Stichting Activiteitenfonds Lionsclub Bunnik onder vermelding van 'Kerstactie',

Doneren

QR-code donatiepagina