Dit jaar organiseert de Lions club Bunnik alweer voor de 29e keer de kerstpakkettenactie. De pakketten zijn bestemd voor de mensen met een smalle beurs In de gemeente Bunnik.

Wij hebben ervoor gekozen om op 17 december bezoekers van de supermarkten in de gemeente te vragen om artikelen te doneren en tevens vragen wij met deze flyer actie om een geldelijke bijdrage te leveren. Hierdoor zijn wij beter in staat om aan de toenemende vraag te voldoen.

De actie wordt uitgevoerd in samenwerking met de regionale sociale dienst, met de Caritas- en Diaconie organisaties in de drie dorpskernen en met vluchtelingenwerk Bunnik.
Met de donaties worden door de Lions club artikelen ingekocht bij de lokale supermarkten. Met deze artikelen worden vervolgens mooie pakketten samengesteld en nog voor de kerstdagen bezorgd.

Door te klikken op de doneerknop hieronder, krijgt u de mogelijkheid een bedrag te doneren aan de kerstactie. Of scan de QR-code met uw smartphone. U kunt uw donatie ook overmaken op NL83RABO 0311 3095 85 van Stichting Activiteitenfonds Lionsclub Bunnik onder vermelding van 'Kerstactie',

Doneren

qr-code