14 april 2018
Bunnik

Op 14 april organiseren wij voor de 41e keer een Landelijke Tandemtocht voor blinden en slechtzienden.

De Lions Club Bunnik nodigt u van harte uit om deel te nemen aan de landelijke tandemtocht voor visueel gehandicapten, een tocht die wij dit jaar voor de 41e keer organiseren.

De tandemtocht zal dit jaar plaatsvinden op Zaterdag 14 april 2018.

De tocht zal u wederom door prachtige delen van het Utrechts landschap voeren. En net als de afgelopen jaren is er een ochtend- en een middag route. Met daar tussenin een lunch en afsluitend BINGO. De tandemtocht wordt in de eerste plaats georganiseerd om u als deelnemer een gezellige, sportieve en vooral ontspannen dag te laten beleven.

Indien u belangstelling heeft – en dat hopen wij van harte – verzoeken wij u zo spoedig mogelijk in te schrijven. Het aantal tandems is beperkt, dus aarzel niet, want “wie het eerst komt, die het eerst maalt“.

Het inschrijfgeld bedraagt € 10,- per team, te voldoen bij inschrijving op de dag dat de tocht zal worden gehouden. Voor hen die niet de beschikking over een eigen tandem hebben, kunnen wij er een verzorgen, waarvoor wij ook een bedrag berekenen van € 10,- eveneens te voldoen voor de aanvang van de tocht.

Aanvullende informatie
1 Als u wilt meedoen, laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten. U hoeft alleen bijgaand inschrijfformulier, volledig ingevuld, liefst per e-mail tandemtochtlionsbunnik@gmail.com eventueel per post, te sturen naar dhr. Willem Stommel, adres: Prinses Beatrixstraat 5, 3981 BG Bunnik, Inschrijven uiterlijk 1 april 2018.
2 Als u met de trein wilt reizen, verzoeken wij u uit te stappen op het station Driebergen/Zeist. Wij zorgen dan voor vervoer naar de vertrekplaats van de tocht. U moet dat wel aangeven op het inschrijfformulier.
3 Na inschrijving ontvangt u van ons alle informatie die voor u van belang is.
4 Indien u vragen heeft over de tandemtocht kunt u contact opnemen met:
Eric Stoll, tel: 06 53338225, of Willem Stommel, tel: 06 27169425.

Wij zien uw inschrijfformulier met belangstelling tegemoet.

Met hartelijke groet, namens de Lionsclub Bunnik

Willem Stommel