16 november 2024
De Oude Dorpskerk in Bunnik

Op 16 november organiseert Lionsclub Bunnik weer een prachtige filmvoorstelling met live muziek in de Oude Dorpskerk.

In deze invloedrijke avonturenklassieker maakt een boosaardige graaf op een afgelegen eiland jacht op schipbreukelingen. De spectaculaire decors zijn later hergebruikt voor de film King Kong, terwijl cast en crew aan beide avonturenklassiekers meewerkten. Met de oorspronkelijke muziek van Max Steiner in een verassend nieuw arrangement voor het Amsterdamse Brass Quintet en het high-tech James Whale Orchestra!

Met de opbrengst van de avond dragen wij bij aan de missie van Het Vergeten Kind. Zij organiseren kinderactiviteiten die een directe positieve invloed hebben op het leven van kwetsbare kinderen. Uit onderzoek blijkt dat het voor de ontwikkeling van kinderen in moeilijke thuissituaties belangrijk is om positieve ervaringen op te doen. Om even dagelijkse problemen en zorgen opzij te kunnen zetten en 'gewoon' even kind te kunnen zijn. Zodat zij de toekomst weer positief tegemoet kunnen zien.

Totaalervaring

De avond belooft een ervaring te worden die de zintuigen prikkelt en is uniek in Bunnik en omgeving. De Oude Dorpskerk is een bijzondere locatie en akoestisch één van de beste ruimtes van Nederland.

• Datum: 16 november 20
  • Locatie: Oude Dorpskerk Bunnik
  • Kaarten: a €23,50 (inclusief 1 consumptie) bestelt u vanaf nu via Ticketapply of gebruik de QR-code

U bent van harte welkom!